Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

sobota 6. června 2015

Living life upside down

Vítám vás na mém blogu!

Proč právě UPSIDE DOWN?
Blog jsem se rozhodla založit z jednoho prostého důvodu. Přesně za 60 dní odlétám na rok do Austrálie, konkrétně do Sydney. Proto je název blogu více než přiznačný. Vždyť jinde se žije více vzhůru nohama než právě u protinožců!

Mám momentálně 14 dní po úspěšné maturitě a rozhodnutí odjet na rok do zahraničí pro mě bylo nesmírně těžké. Vlastně ani teď si nejsem jistá, jestli jsem udělala správně...
Přeci jen, rok není krátká doba, zvlášť pokud jste 16 tisíc kilometrů daleko od své rodiny, kamarádů a všeho, na co jste ve svém životě zvyklí. Ale nakonec jsem si tu letenku přeci jen koupila.

V Sydney jsem strávila již své minulé prázdniny u old family friend a naprosto jsem si tuto zemi zamilovala. S rodinou u které jsem bydlela mám perfektní vztahy a když mi byla nabídnuta tato možnost, zůstat u nich rok na svůj GAP year (rok, kdy se člověk - student rozhodne si dát pauzu a vycestovat do světa), rozhodla jsem se, že musím vzít přiležitost za pačesy! Kdy jindy budu moci žít nezávazný život v cizině a cestovat, když ne právě teď?

Budu se sem snažit přispívat svými zážitky z cest, bežného života i toho života upside down.

Doufám, že se vám budou mé budoucí články líbit :)

Mějte se krásně


Žádné komentáře:

Okomentovat