Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

sobota 13. června 2015

To do list before departure

Hlásím se s dalším článkem :)

Před odletem mě čeká zařídit ještě velká spousta věcí, rozhodla jsem se tedy je sem sepsat, třeba to někomu pomůže před podobnou cestou. Ať už jako AuPair, za studiem a nebo před turistickým dobrozdružstvím.

  • Zajistit roční cestovní pojištění - co se porovnávání pojištění týče, za sebe absolutně doporučuji  stránky http://www.top-pojisteni.cz, kde si přesně naklikáte co si přejete aby pojištění zahrnovalo, váš věk, místo pobytu, datum a stránky vím vyjedou všechny pojišťovny které odpovídají vašim kritériím a porovnají jejich ceny.
  • Odhlásit z pojišťovny - úzce spojená věc s cestovním pojištěním. Z mojí české se odhlásím a když se přihlásím po zpět po delší době než je 6 měsíců, nemusím zpětně nic doplácet. Druhá možnost je si tu pojištění celou dobu platit, ale zaprvě to není potřeba a zdruhé se to vyšplhá na vysokou částku - cca 1200/měsíc
  • Dojít pro mezinárodní řidičák - vydávají na magistrátu na počkání a stojí 50 korun. Potřeba jen donést klasickou pasovou fotku, kterou vám do něj nalepí
  • Plná moc - plnou moc tu chci nechat mamce z důvodu, že kdyby prostě něco :D

Pak tu mám věci, které nejsou přímo spojeny s mým odletem, ale které je potřeba také udělat
  • Všechny možné preventivní prohlídky - v první řadě mě tedy čeká zubařka, které se děsím vždy dlouho dopředu, protože to je věc, kterou vážně nenávidím. Pak je v pořadí i kožní a vyšetření krve.
  • Zápis na VŠ - příští týden mě čeká zápis na VŠ kam jsem byla přijata a zároveň podání žádosti o pozastavení studia, abych se tam případně mohla po návratu vrátit
  • Goodbye party - co dodat :D

Takže to tak ve zkratce, co mě právě teď napadlo, možná časem ještě něco dopíšu.
Mějte krásný víkend :)

Žádné komentáře:

Okomentovat