Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

neděle 25. prosince 2016

Půl roku v Čechách

Dlouho jsem nepsala, přesněji půl roku. Dnes je to taky půl roku, co jsem přiletěla zpět do ČR, zpět domů. A tak jsem se rozhodla, že při té příležitosti jen něco krátkého sepíšu.

Za toho půl roku se stalo spoustu. Začátek nebyl jednoduchý, nedokázala jsem se srovnat s návratem, bylo mi smutno a všechno bylo najednou jinak. Ale prožila jsem krásné léto a v září zase všechno nabralo obrátky. Začala jsem znova studovat, pracovat a zase žít ten klasický život ve starých kolejích.



Teď tu jsou Vánoce. Loňské nebyly špatné, ale byly hodně jiné. Myslela jsem si, že je to hlavně tím počasím, co si budeme povídat, na 40 stupních v prosinci je přece jenom něco zvláštního. Ale o počasí to není. Není to ani o tom, co najdeme pod stromečkem. Je to o tom, co se děje okolo stromku. Dokážu si představit, žít v Austrálii (nebo kdekoliv jinde ve světě dlouhodobě), ale Vánoci s rodinou se nic nevyrovná.


Po Austrálii se mi moc stýská, po dětech, po mojí HF a co jedřív bych se tam zase ráda vypravila. Ale rozhodla jsem se, že je potřeba přestat život plánovat. Co se má stát, stane se a já věřím, že se za nimi dřív nebo později znovu podívám.

Zatím se mějte krásně a prožijte sváteční dny v kruhu rodinném, protože nic víc není.

Nikča

Žádné komentáře:

Okomentovat