Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

pátek 4. března 2016

Na houpačce a nejtěžší procházka světa

Ahoj všichni, dneska už konečně píšu článek který je v plánu již od minulého víkendu, jen na něj nebyl čas.

Minulou sobotu jsme vyrazily do Dover he

ights, což je jen nenápadná část Sydney kousek od neznámější pláže vůbec - Bondi beach. Tahleta malinká část má ale jednu specialitku, konkrétně dětskou houpačku, na níž se dělají krásné fotky s celým ''skyline'' města v pozadí.
Bohužel nám uplně nepřálo počasí a celkově fotky nebyly takové, jak jsme si je přdstavovaly, ale měly jsme hezký den a celkově to bylo moc fajn. :)






V neděli byl v plánu výlet do Royal National park s cílem na Figure 8 pools. Všichni mě strašili, že ta cesta je absolutně hrozná, defakto je šplhání po kořenech a kamenech a tak nějak to i bylo. I když musím říct, že jsem to osobně čekala mnohem horší. Jo, bylo to sice náročně, ne konci už cesta nebyla, jen obrovské šutry a my jsme si tak zahrály na horolezce, plus cesta zpět byla 4 km do krpálu, ale dalo se to.







Byly obrovské vlny, takže dolu k útesům se odvážili jen ti dobrodružnější z nás, ti mě odvážní - včetně mě, vše pozorovaly hezky z bezpečí. Byla jsem svědkem opravdu neskutečné hlouposti lidí, kteří stály přímo nahraně s foťákama a mobilama, když v tom přišla další z obrovských vln, strhla je s sebou, oni stratili své věci a zranili se o kameny. Někteří jen vstali a stoupli si jen o trochu dál, když v tom přišla další vlna. A tak pořád dokola. 80% turistů bylo pořezáno o kameny a krvácelo. Ach jo.
Domů jsem klasicky přijela vyřízená a byl čas jít spát a připravit se na další šílený týden.

Musím říct, že jsem poslední dobou z těch víkendů tak vyřízená, že když v pondělí zvoní budík, nemám sílu vylézt z postele. Potřebovala bych dospat asi tisíc hodin. Ach jo. :D

Mějte se krásně
Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat