Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

úterý 3. května 2016

Fraser island

Ahoj všichni, tak je to tu, slibovaný článek o výleetu na Fraser island.

Výlet jsem dostala od rodiny jako předčasný dárek na rozloučenou, s tím že oni poletí ve stejný den na dovolenou a já pak přijedu za nimi.

Byla jsem z toho trošku vystrašená, prototože jsem jela poprvě někam sama a chvílema jsem dost pochybovala, jestli to vůbec dám. Ale měla jsem obrovské štěstí na lidi. Už noc před začátkem tour jsem byla v resortu a bydlela jsem v chatě o pěti pokojích. A právě stejně tak - noc před tour - tam bylo i dalších 11 lidí a skvěle jsme si sedli.



Hned první večer (znali jsme se pár desítek minut) jsem spolu šli na večeři, hráli karty, pili a nakonec došlo i na volejbal. Druhý večer jsem se potom napili trošku hodně víc přímo u nás na chatce a byla skvělá sranda. Bohužel jsem odjížděla o noc dřív než všichni ostatní (ale darovanému koni na zuby nekoukej, že) a navíc jsme byli všichni tak vyřízení, že jsem ani o moc nepřišla.

Fraser island jako takový je skvělý. Měly jsme obrovské štětsí na našeho tour guide, který dostal celý trip ještě o několik úrovní výše. Viděli jsme pár krásných míst, jezdili v neskutečných písečných dunách - Fraser island je největší písečný ostrov světa, po pláži, viděli divokého dinga a tak různě. Prostě to celý bylo moc fajn!





Potom jsem se vydala za rodinou na gold coast, kde jsem bydleli v nádherném apartmánu s tím nejkrásnějším výhledem na světě. Moje postel byla na úrovní okna, takže jsem se nemohla vynadívat.




Všechno hrozně rychle uteklo, já jsem si zase dokázala, že dokážu spoustu věcí i když se na to na začátku nezdá a už se těším na další dobrodružství! 
A to přijde kdy? No zítra přece! Letím s kamarádkou na Uluru!

Zatím se mějte krásně, pusu ze Sydney

Nikča

Žádné komentáře:

Okomentovat