Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

neděle 1. května 2016

9. měsíců (skoro)

Ahoj všem, je mi úplně trapně, že jsem přes měsíc nenapsala jediný článek.
Všichni známe ty výmluvy, jak nebyl čas, nálada, nápad, takže já se radši na nic vymlouvat nebudu. Občas to tak prostě je. Ani vlastně nevím, co jsem celý duben dělala a dnes už je květen. No nic...

Největším mezníkem byl odjezd mé nejlepší kamarádky, což mi sebralo náladu na dobrý týden. Připadala jsem si uplně prázná, bez nálady a bez energie, nevěděla jsem, co budu teďka dělat. Tyhle pocity už jsou naštěstí pryč, ale už to není takové, jako to bylo s Norou.



Nevím za jaký měsíc jsem naposledy napsala článek, každopádně za týden "oslavím" 9 - ti měsíční výročí a to docela velkoryse. Odlétám na ULURU - jupí jupí jej! Pro ty z vás co vám slovo - ULURU - nic neříká, tak je to jedna z největších ikon Austrálie, hora v poušti. To slibuju, že článek bude.

Ve čtvrtek jsem se vrátila z výletu, který jsem dostala od rodiny jako předčasný dárek na rozloučenou. O tom snad sesmolím něco dnes v noci.

Abych se ještě vrátila zpět ktěm 9-ti měsícům. Poslední dobou upadám do jakéhosi stereotypu, nic mě nebaví a spousta věcí mi leze krkem. Nevím jestli nastává nějaká ponorka, s rodinou je pořád všechno hrozně fajn a perfektní, ale asi se potřebuju v životě posunout zase dál. Však já už se brzo dočkám.

Mějte se krásně a ještě dnes nebo zítra bude článek o mém nedávném dobrodružství.

Nikča

Žádné komentáře:

Okomentovat