Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

neděle 11. října 2015

Dva měsíce za mnou!

Je to tak, sama tomu nevěřím! Už jsou to celé dva měsíce, co jsem přistála na Australaské půdě s růžovými brýlemi a plná očekávání. Brýle mám pořád nasazené a užívám si každého dne a pokaždé se snažím najít něco poztivního, i když se třeba zrovna cítím pod psa.



Podinikla jsem několik výletů, které rozhoně stály za to a brzy (již tento týden) mě čeká další, kdy sednu na letadlo a pofrčím vstříc dalším dobrodružstvím! Právě jsem uprostřed plánovaní velkého round tripu v lednu, kterého se již teď nemůžu dočkat.

Nevím o čem dál psál, všichni moc dobře víme, jak se tu mám skvěle. Mám moc ráda pocit, jak se tu všude vyznám, přesně vím jak co chodí, už nejsem žádný nováček. Čeká mě ještě minimálně 8 měsíců a nemůžu co dočkat, co všechno mi přinesou.

Mějte se krásně

Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat