Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

neděle 4. října 2015

První bazénový den

Tak je to konečně tady! Australské jaro je v plném proudu a léto skoro tu, to v praxi znamená, že teploty výrazně přesahují 30°C ve stínu a atakují 40°C.

Máme vyhřátý bazén - volejte sláva a třikrát se radujte, takže můj program na pátek byl jasný - válečka! Sluníčko peklo o sto šest, takže já, namazaná opalovacím krémem s faktorem 50, ale stejně jsem nějakou barvu chytla a hlavně, jsem se nespálila! Což je pro člověka s mojí kůží velké vítězství. Sluníčko je tady vážně hrozně silný.


Vzala jsem si k bazénu knížku o Austrálii, že jako naplánuju náš lednový výlet po západě země, ale taky svůj nový scrap book, do kterého jsem se uplně zamilovala a hrozně mě jeho vytváření chytlo. Já normálně nejsem uplně tvořivý člověk, ale když se do něčeho ponořim, tak už to stojí za to!


Tenhle den byl pro mě takovým pomyslným vstupem do horkého léta, které mě tu nepochybně čeká, zároveň mi dodal spoustu pozitivní energie a chuť do každého dalšího dne. Tohle je přesně to, co jsem potřebovala.

V sobotu jsme vyrazili na pláž. První plážový den to teda rozhodně nebyl, ale první oceánový den! Poprvé od doby co jsem tu, jsem do vody obravdu vlezla. Byly obrovské vlny, takové, že mi to až nahánělo strach při pohledu na ně, a ve vodě to se mnou pěkně mávalo, takže jsem se držela hezky při kraji. Celkově jsem se tu dost naučila oceán respektovat, nikdy nevíte, co vás tam může překvapit a zabít dřív. Bude to žralok, chobotnice, medúza nebo ještě nějaký jiný dar moře?


Jak jinak se zbavit písku, něž skočit do bazénu a zůstat v něm pořádně dlouho. Zbavit se ho je možná silné slovo, on se dostane prostě všude! Nikdy mě to asi nepřestane překvapovat, jak se dokáže na kůži nalepit! Já se vždycky tak snažím ho dostat pryč, často bez výsledku...

Písek po celých nohou, písek ve vlasech, písek v obličeji, písek pod plavkama, písek v puse, písek v mobilu, písek za nehtama...písek v koupelně, písek v posteli, nesnáším písek v posteli!


Mějte se krásně, já si jdu užívat zase dalšího teplého dne :)

Niki






Žádné komentáře:

Okomentovat