Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

čtvrtek 12. listopadu 2015

Fiji - co si beru s sebou

Tak je to tady, to na co jsem tak dlouho čekala, odlet do ráje, odlet na Fiji!
V momentě kdy čtete tenhle článek, měla už bych být na s největší pravděpodobností na místě (pokud šlo všechno podle plánu).

Dnešek byl ve znamení balení, 14 dní je poměrně dlouhá doba a já jsem si zodpovědně balila i dostatečné množství léků - kdyby náhodou - a taky jsem všechno několikrát kontrolovala, protože předpokládám, že zrovna na Fiji si jen tak zrovna něco nedokoupím.

Teď jen taková malá ukázka věcí, které se nachází v mém kufru a pak už běžím rychle spát, protože za 4 hodiny vstávám a za 5 jedeme na letiště :O


Pas a všechny ostatní dokumenty, bez nich bych daleko nedojela. Všechno mám hezky v růžovém, aby to bylo co nejhezčí :D


Desinfekce a krém na ruce a balsámy na rty, všechno pohromadě v průhledné taštičce a pouze do velikosti 100ml.

Léky všech druhů, na všechny trable něco. Jestli opravdu něco nechci, tak strávit dovolenou scháněním léků uprostřed miniostrůvků.


Moje VAPURka - skladná lahvička, kterou si můžete kdekoliv naplnit a pak zase hezky složit do kabelky.


Knížky, co jiného s sebou na pláž! Snad budou obě zábavné, šáhla jsem poměrně naslepo.


 Plavky samozřejmě! A pak taky třičko s dlouhým rukávem, protože moje pleť a sluníčko nejsou zrovna kamarádi a budu trávit dva týdny v tropech.


Litr opalovacího krému a repelenty, ty jsou prý extra potřeba.

Samožřejmě mám spoustu dalších věcí, jako hromadu oblečení, šnorchl, kosmetiku, ale to vám sem dávat nemusím.

Mějte se krásně, já se pravděpodobně ozvu až po návratu do Sydney.

Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat