Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

sobota 28. listopadu 2015

Jsem zpět!

Ahoj všem,
včera jsem se po 16 dnech plného sluníčka, mořské vody a písku vrátila zpět do civilizace. Mám spoustu zážitku a ještě víc fotek, takže jsem se rozhodla, že celý náš výlet rozdělím na několik článku po hotelích/ ostrovech.

Takže už od zítra se můžete těšit na články plné nádherných pláží a neskutečných barev moře.

Zároveň mám pocit, že mi asi letos někdo ukradl vánoce. Zatímco v ČR se ochlazuje, občas sněží, rosvicejí se stromky, peče se cukroví a celkově všude je ta vánoční atmosféra, my jsme byli ve 30 stupních na pláži a po návratu do Sydney jsem na výzdobu na letišti koukala jako u vytržení, protože v Sydney zrovna panují teploty kolem 40-ti stupňů. No nic, letos to prostě všechno bude jinak.

Mějte se krásně a já se těším zítra s prvním článkem.

Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat