Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

středa 10. února 2016

Lednové výlety

Ahoj všem,
dneska vlastně ani nemám moc co psát, takže to opět bude spíš o fotkách.
Po návratu z Perthu jsem navštívila několik typicky turistických míst, která už jsem viděla dřív, ale nevadí. Některá z nich se prostě neokoukají.

První přišla na řadu Bondi beach - jakožto nejslavnější pláž vůbec a coastal walk po útesech. Bondi jako takouvou moc ráda nemám, podle mě je to prostě pláž uprosřed města a navíc vždycky hrozně nabušená lidmi. Ale fotky se na ní dělají krásné.





Další na programu byla Manly, kam jsme se vydaly trajektem a díky tomu jsem mohla nafotit krásně fotky "skyline" Sydney. Na pláži jsme měly asi 30 minut, protože jsme pozdě vyjely a já jsem musela dorazit rozumně domů a odpoledne s kluky.









A jako poslední, jsme jednoho pošmurného sobotního dopoledne vyrazily do Koala parku. Park hrozně klesl na kvalitě, nějaké koaly jim zabavila veterinární stanice, protože je nenechávali pravidelně očkovat, takže je teď v celém KOALA parku 1! koala..Ach jo, já prostě nerozumím tomu, jak může někdo takhle trápit zvířata.



Teďka už máme únor v plném proudu a mě se tvoří tolik plánů, že mi z toho jde pomalu hlava kolem. No těším se!

Mějte se krásně
Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat