Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

úterý 2. února 2016

Road trip #3

Třetí den, když už jsme se nacházeli na malinkém poloostrůvku, přišel čas vidět delfínky. Musely jsme vstát brzo a vydat se do půl hodiny vzdáleného parku, kde jsme zaplatily každá 10 dolarů! No slušně na tom rejžujou..



Nejprve nám povídali všechno možné o delfínech, jako například že oni se vážně neusmívají, mají prostě takovýhle "obličej" přirozeně a neumí ho nijak změnit. Šlo o divoké delfíny, kteří dostávají v parku jenom pár procent svého denního příjmu potravy, aby byli pořád nuceni lovit na moři tak, jak je jim to přirozené. Bylivybráni 4 lidé, kteří měli možnost jim dát rybu a vyfotit se s nimi. Fotka s nimi by se mi moc líbila, ale i taklhe stát pár metrů od nich bylo hrozně super.






Na cestě za dalšími dobrodružstvími jsme zastavily na Shell beach (to je to místo, jak jsem tam nechtěla den před tím, protože docházel benzín. Pláž nádherná, jako ostatně všechny ostatní, jen tahle byla dost odilšná. A jak už název sám říká, místo písku na ní byly mušle. Malinké mušličky. Tisíce a milióny malinkých mušliček. Až oči přecházely.






Další a pro třetí den poslední zastávkou byl Carnarvon, kde jsme chtěly nejen spát, ale vidět i jakési vodotrysky. Vydaly jsme se za nimi teda dalších 60 kilometrů no jenže co? Nenašly jsme je, haha. Nevadí pláž byla krásná a voda neskutečně teplá, takže přišlo na řadu první čvachtání v moři.






Zase jsme si ogrilovaly klobásky k večeři, jen jsme bohužel nenašli žádné místo na spaní a nechtěly jsme platit za kemp. Potkala jsem pana policajta a hned jsem se ho ptala, kde můžeme zadarmo přespat. Byl moc ochotný a radil, ať jedeme třeba 5 km za město a normálně to zapíchneme někde u silnice. Tak jsme udělaly, jak říkal. Bylo to teda dost strašidelné, protože okolo nás celou noc jezdily dlouhé náklaďáky (říká se jim road train - silniční vlak a mají až 40 metrů) a dokonce na nás v noci někdo troubil, takže jsem se stějně nijak extra nevyspala, ale jsme mladý, to zvládneme.





Další den byl naplánovaný relaxační, hurá!!!

Zítra pokračování

Mějte se krásně
Niki

P.S.: právě mi usnulo starší dítě v posteli a vypadá to, že budu mít společnost na celou noc, jupí! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat