Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

pátek 5. února 2016

Road trip #5 - Exmouth

Konečně! Exmouth, jakožto cíl našeho výletu se v jednu dobu zdál v nedohlednu, ale dojely jsme.

Exmouth je jen malé městečko, ale co by kamenem dohodil je nádherný národní park, plný pláží, kaňonů a klokanů. Poprvé se nám podařilo vidět živé klokany a ne jen ty přejé u silnic. Zní to krutě, ale bohužel je to tak. Viděly jsme pár pláží a nakonec jsme zakotvily na té nejkrásnější - Turquise Bay. Voda byla bohužel zase strašně studená, takže ze šnorchlování nebylo nic.










Po delším uvažování jestli jet druhý den ráno zpět do Perthu nebo zůstat ještě jeden den jsme se rozhodly zůstat. Já jsem chtěla jít asi 4 kilometrovou procházku kaňonem, ale jelikož nikdo jiný nebyl pro, skončily jsme zase na té stejné pláži. Až ze břehu jsme viděly dva rejnoky, to mi zase připomělo, že radši zůstanu hezky na suchu.








Zůstávat jsme něměly. Když jsem couvala druhý den na parkovišti, podařilo se mi najet do sloupku a ťuknout zadní nárazník a dveře auta. Super. Byla jsem z toho šíleně vystresovaná celý zbytek výletu, nespala jsem a celou dobu jsem měla na telefonu host mum, která se mi snažila vyčíst všechno možné ze smlouvy o půjčení aby mi nakonec stejně řekla, že to bohužel opravdu kryté není a že cena se může vyšplhat až na 3000 dolarů. Největší bomba přišla, když jsme auto vrátily. Nikdo si ničeho nevšiml a my jsme se z půjčovny co nejrychleji vypařily. Do teď nemůžu uvěřit, jakou jsem měla kliku..

Po cestě zpět do Perthu jsme se zastavily v Pinnacles, což jsou vlastně jakési rostoucí rudé kameny ze země.




A poslední zastávkou naší cesty bylo hlavní město Západní Austrálie - Perth.

Mějte se krásně

Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat