Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

sobota 6. února 2016

Road trip #6 - Perth

Po 15-ti hodinách v autě jsme dojely do Perthu, konečně zase do civilizace! 

3600 km, 7 dní, přes 30 hodin v autě a spousta peněz. Uff

Ubytovaly jsme se Advina, stejnejného malajsyjského kluka jako posledně, vyčistily jsme auto, které bylo za ten týden (kdy bylo naším domovem) vážně nechutné a vydaly jsme se do centra, vidět Kings park s nádherným výhledem na město.








Druhý den jsme nevěděly co dělat, takže jsme se vyrazily do vedlejšího města na slavné trhy. No upřímně nic moc. Trošku mi to tam připomínalo veitnamskou tržnici, ale alespoň jsem si koupila pohledy.

Zbytek jsme jen bloumaly po městě a vlastně čekaly, až bude čas jet zpět domů a na letiště.
Neříkám, že Perth není hezké město, jen tam není moc co vidět. Zkrátka mrakodrapové město jako desítky dalších. Alespoň podle mého názoru.







Let byl náročný, letěly jsme defakto celou noc, takže jsem měla noc bez spánku plpus nervy co jsem si zažila kvůli auto. No byla jsem uplně vyřízená a nemohla jsem se dočkat postele.

Mějte se krásně 

Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat