Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

pátek 14. srpna 2015

Kangaroo valley

...aneb události minulého víkendu.

Ihned po mém příletu, aniž bych se zvládla jakkoliv rozkoukat a usadit, jsme společně s celou rodinou vyrazili na prodloužený víkend do Kangaroo valley, udájně nejkrásnější údolí v Austrálii, kde jsme měli na 4 dny pronajatý dům.

Vyzvedli jsme děti ve školce, hned ke mě běželi s objímali mě. To ale nebylo nic proti tomu, jak ráda jsem byla já, že je vidím. Ten pocit je zase po roce obejmout byl k nezaplacení. Nemohla jsem uvěřit tomu, jak hrozně moc vyrostli. Jo jasně, děti rostou a rok je dlouhá doba, ale stejně mi to vyrazilo dech. Hlavně ten mladší, u toho je rozdíl uplně neskutečný. Když jsem loni odjižděla, breptal pár slov a celkově to bylo ještě miminko a teď? Mluví v souvislých větách, vypráví příběhy, umí skoro plavat a nebude trvat dlouho a bude běhat rychleji než já. :D

Cesta trvala asi 2 hodinky a já jsem se ze všech sil snažila usnout (můj spákový deficit byl v tu dobu asi 40 hodin), ale díky dvoum ukecaným dětem, které se neustále vyptávaly -  Už tam budem?, se mi to nepodařilo na delší dobu než 15 minut. Po příjezdu jsme zvládla jen velmi rychlou večeři a pak hurá do postele. Neexistuje lepší pocit :)

Druhý den jsme strávili spíše relaxačně (není nic co bych v tu dobu ocenila víc). Hned ráno mě naprosto ohromil výhled, který se mi z pokoje naskytl. Nejdřív jsem si myslela, že koukám na nějaké jezero, ale po chvilce mi došlo, že bydlíme na kopci a celé údolí je zaplaveno mlhou. No nádhera.



V neděli jsme hned ráno vyrazili na snídani a potom na Seven mile beach. Krásnější pláž jsem už dlouho neviděla. Byly obrovské vlny, sluníčko svítilo, nebylo možné dohlédnout na konec a navíc jsme tam byli skoro sami. Děti běhali ve vlnách až si mladší do jedné z nich lehl, takže nezbyla jiná možnost než je vysvléknout. Naštěstí ten den bylo poměrně teplo a sluníčko dost hřálo, jinak nevím co bychom dělali (průměrné teploty tu teď máme kolem 15 stupňů).



V pondělí jsme po domě pobalili všechny věci a vyrazili k vodopádům. To byla zase nádherá. Prošly jsme krátkou trasu na které bylo několik vyhlídkových plošin a ze všech mě přecházel zrak. To je tak, když během tří dnů navštívíte taková místa, že nedokáže určit, které z nic je krásnější.





Pak už byl čas se vydat domů. Dvouhodinová cesta před námi, tentokrát děti spící jako šípkové růženky. Těšila jsem se domů, až si konečně vybalím věci a v klidu se zabydlím. No co si budeme povídat, do teď se mi to nepodařilo. Tak snad třeba zítra, nebo v neděli :D

Mějte se krásně, dobrou noc nebo dobré ráno.

Niki


Žádné komentáře:

Okomentovat