Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

středa 5. srpna 2015

Poslední článek z ČR, aneb 4 hodiny do odletu.

Ahoj všem, naposledy se hlásím z české půdy.

Věci mám úspěšně zabalené a nyní nezbývá než doufat, že to kufr vydrží a v Emirates budou hodní a pustí mě, jelikož se mi podařilo povolený limit 30 překonat asi o kilo a půl. Chudinka kufr nemůže ani pořádně jet :D

Letím tedy s velkým kufrem, pak mám kufřík do letadla, kabelku, tašku s notebookem a navíc v ruce mikinu a bundu. No co si budeme povídat, jestli s tímhle projdu, takže se dá asi už letět uplně se vším...

Celkově cesta bude trvat asi 30 hodin s přestupem v Dubai a v Sydney budu v pátek ráno kolem 8 hodin ráno tamního času.
Hned po obědě odjíždíme na víkend do hor, takže se doma jen otočím, přebalím věci a tradá.

Doufám, že všechno půjdu tak jak má a já bez problémů dorazím do Sydney.

Myslete na mě :)

Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat