Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

pondělí 31. srpna 2015

Minulý týden ve zkratce

Na začátek bych chtěla objasnit, jak teď budou vycházet články. Chci tomu dát nějaký řád a pravidelnost, takže nový bude vždy v 7 hodin ráno českého času. Já osobně čtu blogy ráda po probuzení nebo při snídani, tak to chci udělat stejným způsobem. Neříkám, že to bude každý den, nebo každý druhý den, zkrátka když článek bude, tak právě takhle ráno. :)

Dny letí tu letí jako splašené, ani se v pondělí ráno nestihnu rozkoukat a už je pátek. Víkend dokáže být ještě rychlejší a teď právě končí. Co se událo minulý týden?

Nebudu vám tu popisovat moje běžné dny, protože koho by to bavilo číst (nebo možná jindy?), jen bych chtěla vypíchnout pár pro mě zásadních okamžiků.

Pondělí - mám zabookované FIJI!! AAA! poprvé. Bylo to nechutně drahé a můj účet i po týdnu pláče, ale mám to! Nemůžu se dočkat listopadu :)

Středa - sešly jsme se s dalšíma 5-ti slečnama na hřišti a měly s sebou dohromady 8 dětí. My jsme si pokecaly, zatím co děti se společně vyblby. Byla jsem za ty 2 hodinky hrozně ráda, protože to člověk logicky občas potřebuje, bavit se s lidmi ve svém věku, řešit jiné věci než pře o hračky a plánovat společné akce. Zvedlo mi to náladu o několik levlů a děti byly taky spokojené, co víc chtít. :)

Čtvrtek - přišel mi dopis, AAAA! podruhé. Pravidelně kontroluju schránku, protože to nikdo jiný neudělá  mi mají přijít hodinky a obal na mobil z ebay. Když jsem poprvé tu obálku vzala do ruky, hned jsem si říkala, že by to mohla být jedna z těch věcí, ale pak jsem zjistila o co se jedná a skákala radostí do stropu. Moje nejmilovanější ségra mi napsala krásný dopis a poslala ponožky! :D Ponožky jsou tři a každá jiná. Vůbec to nechápu a na druhou stranu mě to hrozně baví. Celkově mi to udělalo hroznou radost. I kdyby to byl obyčejný pohled s jednou větou (budu moc ráda když mi nějaký pošlete ze všech koutů světa, haha), ale tenhle s osobním dopisem, no málem jsem se roztekla blahem!




Pátek - splnila jsem si pár věcí, které mě ještě víc utvrzují v tom, že jsem tady teď doma:). Zaprvé, jsem si konečně zašla do fitka. Zařídila jsem si vstup zdarma a šla na lekci TABATA. 30 minut extra intenzivního tréninku. No co si budem, málem jsem umřela, ale ten pocit po tom, to byla nádhera. Teď jen přemýšlím, jak získat nějakou pernamentku, aby mě to finančně úplně nezničilo.
Hned potom jsem si zajela do knihovny a získala svojí vlastní! kartičku. Hned jsem si půjčila dvě knížky, jen teda nevím, kdy je budu číst, protože většinou večer padnu do postele a usnu jako miminko.

A druhá věc, nejlepší kamarádka si konečně koupila letenku a přiletí za mnou. AAAAA! potřetí.

Mějte se krásně, příští článek bude o výletu do Blue Mountains.

Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat