Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

úterý 1. září 2015

Blue mountains

Je to zvlášní...Dnes je 1.9. což znamená první školní den pro tisíce český školáků a studentů. Ale mě se tento den letos poprvé netýká. Je mi při té myšlence vlastně trošku smutno, že se zase nesejdu v té naší třídě, na našem gymnázium, s naší třídou. Jsem v Austrálii, na druhé straně zeměkoule, 16 tisíc kilometů od domova a žiju uplně jiný život. Ale nestěžuju si :)

Dneska to bude asi spíš o fotkách, protože povídat moc není o čem.

Sobota je většinou taková výletovací a stejně tomu bylo i tenhle víkend. Vyrazili jsme do Blue Mountains - Botanic Garden, asi hodinku a půl od místa kde bydlíme.

Pár poznatků:

Za prvé: V horách je zima jako blázen. Normálně je zima i u nás v Sydney, ale ten vítr co byl včera, to bylo něco neskutečnýho. Kdyby mi někdo podal lyže, klidně bych mu věřila a začala hledat sjezdovku.

Za druhé: Jelikož je ještě pořád zima, tak zahrada nikdy nebude tak krásná jako by mohla být v létě. Vetšinu stromů, které bychom podle popisků měli odbivovat, byla naprosto holá a neměla na sobě jediný lísteček.

Za třetí: Stejně tam bylo naproto nádherně, tý výhledy, to bylo zase naproto dechberoucí.

Za poslední: Miluju svojí rodinu a děti (a oni me pravěpodobně taky, protože mě chtěli zpět i přes všechny komplikace které to obnášelo a obnáší), válela jsem s nima sudy, běhala mezi stromy, hrála na schovku nebo se jen tak válela v trávě a bylo mi nádherně (po tom co se oteplilo, samozřejmě). 

Teď už fotky, protože víc slov není potřeba.








Večer měli kluci potřebu se mnou skypovat, no to byl zase zážitek pro všechny strany. :D

Mějte se krásně :)

Nikča

Žádné komentáře:

Okomentovat