Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

úterý 8. prosince 2015

4 měsíce?!

Budím se v pondělí ráno a na kalendáří mám datum 7.12. Vůbec tomu nemůžu uvěřit, 4 měsíce? 4 měsíce mého aupair života uplynuly jako voda a já jsem právě odkrojila jednu třetinu mého roku v Austrálii. Nemám slov..

122 dní. 122 vyčerpávajících a zároveň nádherných dní, kdy občas mám chuť se vším praštit a den na to bych tu nejradši zůstala mnohem déle než je možné.



Občas přemýšlím, proč jsem zrovna já měla takové štěstí, že jsem našla tuhle rodinu, rodinu na druhé straně světa, se kterou jsme si neskutečně podobní, až mě to občas děsí. Miluju je za spoustu věcí a za jiné bych je nejradši zabila. Ale tak je to asi všude.

Vím, že mám před sebou ještě spoustu dobrozdružství a taky vím, že odjet na rok do zahraničí bylo to nejlepší rozhodnutí v mém životě. Udělala jsem hrozně dobře, že jsem skoro jako jediná z ročníku nepokračovala ve studiích, ale vydala jsem se poznávat svět. To je rozhodnutí, kterého nebudu nikdy litovat. Aspoň budu mít jednou co vyprávět dětem a vnoučatům.

Z Austrálie zdraví
Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat