Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

pátek 4. prosince 2015

Fiji #5 - Coral view

Coral view, naše poslední zastávka, kde bylo jednoduše všechno špatně.

Ubytování? Katastrofa. Sprcha nám nejprve vůbec nefungovala, byla hrozně špinavá a navíc nám teklo obrovské množství vody ze střechy. To asi kdybychom se chtěly sprchovat venku. A dveře do koupelny pro jistotu neměly žádnou kliku, takže jsme si je musely navzájem zavírat zvenku.

Pláž? Na co? Celý písečný prostor byl dlouhý asi 10 metrů a rozhodně se na něm nedalo pohodlně relaxovat. Lehátko mi skoro skoro zlomilo malíček když jsem si dovolila změnit výšku opěrky, protože jsem nepřemýšlela nad tím, že je celé ztrouchnivělé a spadne mi na prsty.

Pojďme radši na bar. Všude visely poutače na místní nápoj ve stylu našeho frisca, tak jsme si ho najivně chtěly objednat. Barman na nás koukal jako že jsme spadly z višně, že to oni tady vůbec nemají. To pardon, bylo hloupé si myslet, že reklama na nápoj znamená že si ho můžeme zároveň objednat na baru.
Byla zrovna Happy hour, kdy bývá na nápoje sleva. Vybraly jsme si teda každá koktej - jahodový. Aha, tady se happy hour na koktejly nevstahuje. Druhý den už se vstahovala...Mezi námi, jahodový koktejl přišel zelený, aha, asi jiné jahody.


Druhý den jsme měly výlet do jeskyní. Jelikož foukal silný výtr bylo mi jasné, že cesta malou loďkou nebude nic moc. No co si budem, málem jsem to nedala. Loď lítala na vlnách nahoru a doru, třískala s náma od hladinu, stříkalo na nás neuvěřitelné množství vody. Cesta se zdála nekonečná, vyzvedli nás první a my jsme tak museli objet okolní resorty. Na cestě zpět nás vyhodili první a celá cesta zabrala 15 minut. Oproti původním 50 a šílených vlnách dost rozdíl.
Jeskyně byly hezké (fotky pořád v GoPro které nemám u sebe), jen nevím, jestli to za tu cestu stálo. Každopádně jsem šílela strachy, když jsem se musela potopit a z jedné jeskyně proplavat do druhé pod skálou. Ale zvládla jsem to a byla jsem na sebe dostatečně hrdá.


Odpoledne jsme vyrazili šnorchlovat do slavné Modré laguny. Pláž nádherná, korály i rybičky svělý - dokonce jsme i ryby krmili! Jen kdyby se tam dalo dostat jinak než na tý hrozný lodi. Už nikdy nechci na loď!


Poslední noc jsme se pořádně napili. Za prvé to byla naše poslední noc na otrově, za druhé jsme měly pořád dost alkoholu, který bylo potřeba vypít a za třetí jsme chtěly být unavené na dlouhou cestu na hlavní ostrov následují den. Sranda byla veliká, i když s nocí na Bounty se to nedá strovnávat. Usnula jsem kolem 2 hodiny ranní a Jory mě probudila po dvou hodinách, protože nemohla spát a nudila se. Že prý jdeme pozorovat východ slunce který byl za 2 hodiny. Tak jsme šly...


Musím říct, měla jsem vážně radost když byl konečně čas nalodit se na trajekt a odjet z tohoto "nádherného" místa...

Mějte se krásně
Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat