Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

středa 9. prosince 2015

Kdy se mi stýská..

Ahoj všem, dneska trošku sentimentální článek, ale snad to pochopíte.

Nejsem vyloženě stýskací typ, co by každý den brečel do polštáře, ale občas to na mě přijde a já si nepřeju nic jiného, než být co nejrychleji doma.
A kdy se to děje?

A) Když jsem nemocná.
Bohužel tady, jsem z nějakého důvodu nachlazená více než normálně doma, ale vetšinou je to jen nějaká rýmička, kterou bez problému zvládnu. Ale třeba minulý týden, když mi bylo vážně zle, nikdo nebyl doma aby mi uvařil čaj a já jsem neměla energii si dojít pro prášky, tak jsem měla největší chuť to zabalit.

B) Když jsou děti na facku.
Když řvou, brečí, křičí, vztekají se (nejlépe na veřejných prostranstvích aby na mě mohli všichni rodiče koukat a čekat, co udělám, haha). To pak jen stojím, bezmocně kroutím hlavou a říkám si, proč já to vůbec dělám a jestli mám tohle za potřebí.

C)Když vidím fotky Prahy.
Praha je podle mě nejkrásnější město a miluju ten pohled na Hradčany. Pohledem na hrad jsem si krátila spoustu nekonečných hodin během mých 4 let na gymnázium. Spousta lidí už mi řeklo, že nevědí kde je Česká Republika, ale že byli v Praze a že je tam nádherně. Nejprve je potřeba jim vysvětlit, že pokud byli v Praze tak byli i v Čechách a pak už se jen dmu pýchou, jak o našem hlavním městě všichni krásně mluví. Při letu z Fiji jsem viděla asijský film - Somewhere only we know, který je točený v Praze. Děj teda nic moc, ale ty záběry! Karlův most, Petřín, všechny ty staré uličky, aaa.


D)Vánoce
Vánoce, to je velká kapitola sama o sobě. Musím říct, že jsem se tohodle období bála nejvíce (a narozenin). Naštěstí, tady podle mě ty pravé vánoce nemají. Nebo mě alespoň nejdou slova Vánoce, léto, 30 stupňů a pojďme na pláž dohromady. Asi by to bylo mnohem horší, kdybych byla někde, kde sněží nebo alespoň mrzne a jsou Vánoce ve vzduchu. No jo, jenže včera jsem s holkama šly na světelnou show a v jednu chvíli se objevil falešný sníh. Já jsem se podívala vzhůru a viděla jsem "sníh" padající mi na obličej, to je přesně to, co nejvíc miluju. Už v tu chvíli se mi oči zaleskly.
A pak přišla na řadu Maiah Carey a písnička All I want for Christmas is you. Chvilku jsem poslouchala text a po chvíli jsem brečela jako želva.



I don't want a lot for Christmas...I don't care about presents underneath the Christmas tree...All I want for Christmas is you...


Z Austrálie zdraví
Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat