Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

úterý 1. prosince 2015

Fiji #2 - Bounty island

Z Paradise Cove nám trvalo asi 2 hodiny přemístit se na Bounty, který je půl hoďky od hlavního ostrova. Kluci byli smutní že s Jory odcházíme a nejedeme dál s nimi, to bylo krásný.

Druhý ostrov byl ze začátku trošku šok. On to byl teda šok celou dobu, ale hlavním důvodem byl ten přechod z nádherného luxuxu do něčeho, co bylo víceméně základní ubytovaní. Na druhou stranu byl vše čisté a my jsme víc nepotřebovaly.


Ostrůvek byl malinký, takže jsme se hned druhý den vydali na procházku okolo celého ostrova která nám zabrala asi 30 minut a mohly jsme si udělat krásné fotky.




V resortu chovají mini želvičky, myslím že říkali že jich teď mají 18 a my jsme měli přiležitost je nakrmit. To bylo teda trošku nechutný, museli jsme vzít do rukou syrovou rybu a její pach jsme podvědomě cítily ještě několik hodin.



Taky jsem viděla rozbíjení kokosu a mohla jsem si to sama vyzkoušet - vůbec mi to nešlo a na konci sníst čersvý kokos a ochutnat z něj mlíko, to bylo vážně super, připadala jsem si trošku jak domorodec někde na pustém ostrově.




Na ostrově Bounty jsme se seznámily s hromadou mladých lidí a podle toho taky vypadala noc. Hrály se různé hry, pilo se, tancovalo, dělaly se kravinky, skákalo se do bazénu a já jsem ve dvě v noci ležela s jedním moc hezkým Švédem na pláži a pozorovala hvězdy, které byly mimochodem vážně nádherné. Důsledek to mělo takový, že jsem si všechen písek přinesla do postele a spala defakto v pískovišti.

Ráno jsem se probudila s kocovinou a to pořádnou a jelikož nás čekal celý den na lodi, tak teda žádná hitparáda. Byli jsme se podívat na místě kde se natáčelo Cast away (bohužel neznám), šnorchlovali jsme na krásné pláži, navšívili jsme jednu z vesnic a zůčastnili se tradičního ceremoniálu pití kava.
Den to byl moc hezký, ale bývala bych si to užila víc, nemít takovou kocovinu. Ale co, ta noc za to stála! :)




Poslední den ráno jsme si přivstaly a pozorovaly východ slunce. Pak už nezbývalo než si sbalit svých pět švestek (přes 20 kilo vážící kufry) a vydat se na další ostrov!




Mějte se hezky
Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat