Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

středa 23. září 2015

Happy birthday to me!

Tak je to oficiální, je ze mě stařena! V sobotu jsem oslavila 20. narozeniny, takže už nejsem náctiletá a můžu se pomalu začít chystat na důchod. :D


První párty přišla v pátek, kdy jsme chtěli jít s holkama zase na pubcrawl, protože se nám to posledně hrozně líbilo. Bohužel se nepodařilo, protože nemoci řádí a děti na nás pořád prskají, takže jsme nakonec byly jen dvě, sedly jsme si pod Harbour Bridge hned vedle Opery a povídaly si. Nakonec jsem to zapila mexickým! pivem (protože australská se nedají pít) ve slavném Opera baru.
Po cestě domů se mě snažil obrat taxikář, předstírajíc že neumí vyčíst trasu z navigace se vydal jiným směrem. Má štěstí, že jsem měla slevovou poukázku a cesta mě vyšla jen na pár babek.






V sobotu jsem ještě nevylezla z postele a už jsem slyšela, jak na mě řvou děti Happy Birthday! Dostala jsem dárky, mimo jiné potápění se žraloky, které mě čeká příští týden - já vím, umřu tam.
Jelikož naši malí ďáblové občas vstávají prdelí napřed, oběd se rozhodně nenesl v poklidném duchu. Náladu mi zlepšil čokoládový dort, kterého jsem si dopřála pořádně velký kus. Léto přichází, vítejte špeky :D


Večer mi zůstal prázdný barák a spící děti, hned jsem povolala kamarádky, že rozhodně musí přijet, protože na mě padl zase nějaký splín a jakože být sama na narozeniny, ne díky. V praxi to vypadalo asi tak, že přišly, začaly dortem, následoval popcorn a brambůrky, všechno zakončené zmrzlinou. Theresa si mi pak chudák stěžovala, že jí v noci nebylo úplně dobře a samozřejmě vůbec netuší, z čeho by to mohla mít, haha.


Loni jsem slavila narozeniny v New Yorku, letos Sydney. Nemůžu si odpustit myšlenku, kam mě asi život pošle na moje 21. narozeniny...Že by to byla Dubaj?

Mějte se krásně

Niki



Pokud máte nějaké nápady na články, o čem by jste chtěli číst, určitě mi dejte vědět :). Rozdíly mezi ČR a Austrálií? My daily routine? Nebo snad room tour? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat