Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

středa 2. září 2015

Jak je někdy super nemít žádný plán a být sám - Bondi beach

Tenhle článek dopisuju ve tři ráno po 4 hodinách spánku, před chvíli jsem se vzbudila, připadám si jako s jet lagem, vůbec se mi nechce spát a jelikož jsem večer jsem to opět zalomila jak jinak než s notebookem na klíně a chci aby článek zítra byl, nezbývá mi nic jiného než to udělat teď. :D

Po tom co jsem sobotu trávila s rodinou jsem si chtěla užít jen s kamarádkami a vypnout od všeho toho dětského křiku. Napsala jsem tedy zprávy všem okolo, že kdo si mě vezme v neděli po svá křídla a kam vyrazíme. No bohužel. Jedna je nemocná, druhá chce být celý den doma, další už má plány s rodinou. No nic, já doma určitě nezůstanu.

Alespoň jsem se pořádně vyspala, né že bych teda ráno neslyšela děti, protože řvou jako paviáni, protože máme zdi z papíru, ale naštěstí se mi zase podařilo usnout a vstávat v krásných 11. Doma nikdo, snídaně snad po sto letech v klidu a pohodě.

Vymyslela jsem si, že pojedu na druhou stranu Sydney, protože tam je přece ten obchod s českými sušenkami, že si sednu na pláž, že si tam budu číst knížku a že nebudu vůbec nic řešit.

Ochod jsem našla a říkám vám, že jsem si připadala jako Alenka v Říši divů a v Jiříkově vidění zároveň. Sice mě teda zaskočily ceny - 1,8 dolarů za sušenku fakt není žádná hitovka a super koupě, ale neodolala jsem a hned se pár kousků hezky hřálo v mé kabelce. Další věc co jsem našla, bylo naše pivo! Ono totiž zdejší piva chutnají spíš jako limonádky, takže jsem se rozhodla koupit HD dva lahváče k narozeninám, které bude mít za pár dní. 

Pak už jsem si hezky procházkou došla na pláž, bylo to teda dál než jsem předpokládala, do toho jsem měla šaty a vítr dost foukal, takže se pár "šťastlivcům" naskytl výborný pohled na můj zadek, ale co už :D.

Podívala jsem se k Icebergs clubu, což je vlastně plavecký bazén zasazený přímo na útesu oceánu a když jsou větší vlny, mořská voda se dostává až k plavcům. To mě teda vlatně přivádí k myšlence, jestli je voda v bazénu clorovaná nebo slaná. No budu to muset vygooglit. :D 






Na světově proslulé Bondi beach, která teda není nic zvlášního, spíš taková placka pláž, jsem si dala kuřecí vrep s kafem, sedla si do písku s knížkou a mojí perfetní voss lahví, která je mimochodem těžká jako kráva, protože je vyrobena za skla, ale stejně ji miluju, a bylo mi krásně. K mé smůle vítr byl nějaký extra studený a já si v mých šatičkách chvílema připadala jako na severním pólu, takže jsem to moc dlouho nevydržela. Sice jsem si chvíli pohrávala s myšlenkou zůstat až do západu slunce, ale to by ze mě byl asi rampouch. Tak třeba jindy.



Další procházkou jsem došla na druhý konec pláže, kdy je jakýsi vyhlídková plošina (nevim jak jinak smysluplně to nazvat česky, anglicky je to viewpoint). Je vidět krásně celá pláž, druhá strana s městem, ale mě teda nejvíc učarovaly ty obrovské vlny, rozbíjející se o kameny. To teda spolu s větrem mělo za následek stříkání vody až na mě a můj foťák, takže některé fotky jsou poznamenané kapkami na objektivu a jelikož nejsem jsem extra inteligentí a nenapadlo mě si uvázat vlasy, stal se z nich jakýsi chuchvalec slepený slanou vodou. :D










Cestou zpět jsem ještě potkala drogerii se slevama a jelikož mi k mému zděšení dochází řasenka a nutně jsem potřebovala nějaké serepetičky na páteční noc, vlezla jsem tam. No, říkám upřímně, když jsem viděla ty ceny řasenek a rťenek, chtělo se mi brečet a už skoro jsem posílala SOS zprávu domu, ať mi nějakou pošlou v obálce, že tohle teda fakt ne. Řasenky kolem 20 - 25 dolarů?
Nakonec mě zachránilo essence, kde se ceny pohybují kolem 5 <3. Taky jsem se stala majitelkou červeného laku a očních linek. Červená rtěnka byla vyprodaná.
UPDATE: Včera jsem sehnala za 2 dolary!

Po cestě domů se zase hrozně ochladilo, i když je to tady přes den skoro na bazén, večer a ráno je to na bundu, ale ještě se mi naskytl výborný pohled na červánky, což bylo moc hezké ukončení super dne. Celkově jsem si to moc užila, udělala jsem si radosti - šušenky hlavně, a ani jsem se nespálila!



Večer jsme si ještě nalili skleničku, to asi abych nevyšla ze cviku a neporazila mě první párty. HD ukuchtil nápoj kava, což je jakýsi typický nápoj z Fiji vyrobený ze sušené rostliny a donutil mě to vypít, že je to tradice. Vážně to nechutná dobře, ale zkusit se má všechno.

Mějte se krásně

Nikča

Žádné komentáře:

Okomentovat