Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

sobota 5. září 2015

Můj první PUB CRAWL

Ahoj všem, včera jsem absolvovala svůj první pub crawl v životě a i když si teď připadám jako přejetá parním válcem, byl to super zážitek. 

Pub crawl je australský výraz pr chodení z jednoho baru/hospody/clubu do druhého. My jsme se tedy zúčastnily organizovaného, což znamená, že jsme na začátku zaplatily 20 dolarů, dostaly tak vstup do 4 klubů a drink v každém z nich. Vždycky někdo zavelel, že se za 10 minut odchází a pak se skupina 100 - 150 lidí vydala centrem Sydney na další místo.

Rozhodly jsme se, že si koupíme stejné čelenky s korunkama, aby jsme to udělaly ještě zajímavější. Díky tomu jsme byly celý večer terčem otázek, kdo z nás se bude vdávat a mě bylo několikrát popřáno všechno nejlepší k narozeninám. :D



První bar byl rozhodně nejlepší a my jsme taky byly nejčerstvější. Nechaly jsme si pomalovat obličej svítivíma barvama a šlo se na bar. Jako drink zdarma byl koktejl umíchaný z čehosi, ale moc dobrý. DJ pouštěl staré vykopávky, které zná úplně každý a nejlíp se na ně blblo.



Do druhého baru to byla sice docela dálka, ale aspoň jsem se po cestě seznámila s jedním moc fajn kanaďanem. :D Hned jak jsme vstoupily tak koukám, že se na pódiu předvádí nějací 3 transvestiti. A pak jsem se nastihla ani rozkoukat a oni/ony? :D na mě ukazovaly, že mám jít k nim. Tak jsem jim řekla, že to v žádném případě. No, šla jsem :D

Byla jsem tam já, pani Sisi z Hawaie a ještě jedna dáma. Dostaly jsme boa, představily jsme se, jméno, odkud jsme, já jsem ještě před celým klubem dostala otázku jestli se budu vdávat (pořád jsem měla korunku na hlavě) a pak už jsme musely tancovat na Dancing queen. Na konci měli lidi vyhodnotit, kdo byl nejlepší, ale voucher na drink jsme dostaly všechny.
Jelikož jsme byly ve složení Němky a já, jakmile jsme zbystřily pivo, hned jsme se po něm sápaly. Takže, australské pivo, to je hnus velebnosti.





Ve třetím klubu, kde teda mimochodem nehráli nic moc, jsem si už poučeně dala cider a bylo mi fajn.
Tenhle klub byl i náš poslední, protože jsem spala u kamarádky a ta musela ráno od 7 hlídat.Ale stejně byl tou dobou nejvyšší čas odejít, kvalita klubů i pití šla dolů a my jsme začínaly být unavené.



Na cestu domů jsem se ještě posilnila frozen coca colou (miluju to btw) a hned po příjezdu jsme padly obličejem napřed a usnuly jako miminka.

Další party nás čeká za 14 dní, protože budu mít naaarozeeniny!

Mějte se krásně

Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat