Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

pondělí 14. září 2015

UPDATE: Co se událo minulý týden

Za celý týden jsem nenapsala jediný článek, protože ono není moc o čem psát. Každý den se něco děje a já se praticky nezastavím, ale jsem si jistá, že by to pro vás nebylo nijak extra zábavné čtení. Pár zajímavých bodů se ale najde a tady jsou! 

#1 - Miluju avokádo!
Každé ráno až do teď jsem snídla ovesnou kaši s ovocem. Ne že by se mi vyloženě přejedla, spíš jsem měla chuť na slanou snídani a taky mě trochu omrzela - koho by bavila jedna a ta samá věc měsíc v kuse! Začala jsem se teda pídít co jiného jíst a co bude dobře vypadat na instagramu, a narazila jsem právě na avokádo. Nikdy nepatřilo mezi mé oblíbence, ale zkusit se má všechno.
No, za týden jsem snědla dvě. Každé ráno nakrájené na chlebu spolu s vajíčky, mňam! Můžu se tím cpát pořád!

 #2 - Dopis
Ve středu mi přišel dopis k narozeninám od babičky! Přiznám se, až mě to dohnalo k slazám! V obálce jsem našla sušenky! jupí jupí jeej a ponožky, které mi konečně pasují k těm, které jsem před pár týdny dostala od ségry!


#3 - Fitko
Konečně se mi podařilo všechno zařídit a mám svojí členskou kartičku! Mám to asi 10 minut autem, fitko je obrovské a týdně je v rozvrhu něco kolem 160 lekcí, takže je vážně z čeho vybírat! 

4# - Sleepover
V noci z pátka na sobotu u mě spala kamarádka, protože nás den na to čekal velký výlet! Ale o tom až zítra :)

Žádné komentáře:

Okomentovat