Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

čtvrtek 3. září 2015

První jarní den!

1. září = první jarní den. Vím že je tu všechno opačně (chodíme hlavou dolů), ale pořád se nemůžu srovnat s tím, že jaro začíná v září, takže vlastně začíná s příchodem podzimu.
Né že by se to nějak projevilo na ranních teplotách, ale přes den, už začíná být výrazně tepleji. Včera už jsem si musela v autě zapnout klimatizaci.

Popravdě se vážně těším, až konečně přestanu každý den mrznou, ale na druhou stranu vím jaké extrémy nás čekají a jsem si jistá, že tu budu za pár týdnu brečet a nadávat, jelikož teploty budou pravidelně atakovat 40 stupňů.

Ale jednu výhodu to má. Každým dnem zapneme vyhřívání bazénu a za pár týdnů bude ke koupání. Zatím jenom chodím každý den okolo a už se nemůžu dočkat. Fakt se těším na to každodenní dilema které mě čeká, jestlli dnes strávím den u bazénu, nebo na pláži.

Celé dopoledne jsem strávila na nákupech s babičkou a všichni víme jak to je -  Vem si co chceš a hlavně se mě neptej! Jenže mě to nedá a stejně jsem jí vždycky položila otázku, jestli můžu tohle nebo tamto mít. Odpověď - Jasně že můžeš, proč se mě sakra ptáš! :D Babičky jsou asi všude na světě stejné. Nakoupila jsem si teda hlavně věci na borůvkové knedlíky, "normální chleba"(žádný tousťák), sýr baby bel, který mě jednoznačně vrátil do dětských let a taky nějakou zeleninu, mami! :D

Odpoledne jsem vyrazila na nákupy sama, konečně jsem byla v Office works o kterém tady všichni teen básní. Už teda rozumím proč, mají tam tisíce notýsků, lepít, fix, tužek, různé druhy desek, pořadníků a vůbec všeho možného. Než budu odjíždět, tak si tam nakoupím hromadu věcí, abych měla v Praze do školy. Sice teda nevím jak to převezu, ale to už je vedlejší :D

Po cestě jsem v autě zvládla spálit tváře a nos, protože jsem stála v koloně -teď pozor - celých 15 minut! A prý bude hůř.. :D

Taky jsem měla schůzku ve fitku, chci chodit na nějaké skupinové lekce, protože jsem moc líná cvičit sama a tady nabízeli první měsíc zdarma. No bohuž, lekce mají jen dvě denně a v úplně blbý čas, takže nic.

Zítra bude článek o tom, jak jsem se rozhodla tvořit babiččiny kynuté knedlíky, to byl zase zážitek na hodně dlouho.

Mějte se krásně!

Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat