Popis blogu

Rozhodla jsem se zažít rok života vzhůru nohama aneb hurá do Austrálie!

středa 9. září 2015

První měsíc v Austrálii!!

Nechápu, kam se ten čas poděl. Nerozumím tomu, jak rychle tu běží dny. První měsíc za mnou a spoustu krásných a krásnějších přede mnou!

V pondělí, 7.9. to byl přesně měsíc ode dne, kdy jsem po vyčerpávajích 30 hodinách přistála na Australské půdě. Od té doby jsem byla defakto v jednom kole a až před pár dny se mi podařilo pořádně usadit, začít chodit do knihovny, najít si vyhovující fitko.

Miluju svojí partu kamarádek. Miluju naše pravidelné středy na hřišti, miluju naše společné večeře, miluju naše drby, miluju naše chaty, miluju naše plány, miluju všechno co děláme společně. Už teď vím, že mi budou hrozně chybět a už teď si to bez nich nedovedu představit.

vím že tu tahle fotka už byla, ale je to naše jediná společná :)


Miluju svojí druhou rodinu (i když mi pořád chybí ta moje první). Miluju když se spolu smějeme, miluju když se HM a já pošlebujeme HD, miluju když s HD na jedný lodi, miluju společný večeře, protože nikdy nevím co přijde tentokrát, miluju když zavíráme oči před tím co dělají děti a přestíráme, že se to prostě neděje, miluju když spolu večer pijeme, miluju když trávíme volný čas společně. Miluju je a vím, že lepší rodinu jsem si v životě nemohla přát!



Vím, že mám před sebou ještě spoustu času, přichází léto, takže si svoje negativní myšlenky tentokrát zahodím hrozně daleko za sebe a povím vám o nich jindy.

Mějte se krásně! :)

Niki

Žádné komentáře:

Okomentovat